uli May 24, 2004 Report May 24, 2004 Ursäkta en dum fråga från en nybliven mustangägare, men var köper ni andra slitdelar till era bilar??? När jag kollar på de länkar jag hittar här på sidan så är det mesta fokuserat på äldre mustangmodeller, samt motortrim/fälgar/styling etc. Men om jag bara behöver lite småsaker som säkringar, lampor, oljefilter, bromsbelägg etc. - vart ska jag då vända mig? Den lokala fordhandlaren är väl knappast något alternativ eller...?Jag bor själv i Skellefteå, och där vimlar det inte av specialbutiker precis... Citera
Martin CMC1324 May 25, 2004 Report May 25, 2004 Hej Jag har köpt bromsbelägg m.m. från mekonomen. men finns det en ACDelco verkstad där du bor så kan du köpa av dom också. Det är inte svårare än till en vanlig bil.MVHMartin Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 25, 2004 Report May 25, 2004 Hej.Har själv en 93LX och har börjat att handlafrån Norrlands Custom som är ganska väl-sorterade på slitdelar till nyare Mustang. :wink: Men som Martin skriver så går det mycket braatt gå in hos Mekonomen och beställa slitdelar,dom hämtar hem många av sinna delar från Hansen Racing. Citera
zealot May 25, 2004 Report May 25, 2004 persåker e duktig på att ha grejjer hemma så värt o åka o prata me han oxo.. Citera
Lars Oscarsson cmc383 May 25, 2004 Report May 25, 2004 Hej.Glömde PERSÅKERS SPEED SHOP Hammarbyhamnen Sthlm dom är mycket bra på att hjälpa till med frågor om olika saker och kan få fram det mesta. Men Persåker tar mycket av det han säljer från Hansenefter som Persåker är återförsäljare för bla Hansen Racing. :wink: Citera
Recommended Posts