Jump to content

Recommended Posts

Har precis köpt mig en 95 GT Convertible som komplement till min 65 Fastback!

Fick tag i en 2 ägarbil absolut fullmatad, crystal white med svart inredning och cab. Rätt kul att hitta en så väldokumenterad bil med original Title, instruktionsbok och buildsheet från fabrik.

Och det bästa av allt den är FLYTTGODS!!!!! Där kan bes stå med lång näsa inte ens sidomarkeringsljus behövs ju.

miles och trippmätare har stannat på den inte för att det stör mig men vad är det vanligaste felet? Hastighetsmätare och övriga instrument fungerar helt ok. Kan ju knappast vara VSS:en för då hade ju inte insprutet fungerat.

Några tips?

/Terner

  • 9 months later...
  • 2 months later...

Tackar för fin guide Freddan. Den ska jag spara. Fast min går fortfarande.

Terner gratulerar till bilen, härligt med flytt gods :-)

Med vänlig hälsning,

MrV8

Ps är inte du Terner som hade en Corvette C3 bigblock som du trimma så Bilprovningen inte skulle våga trycka full gas ?

Kul att se dig här :-)

Följde din renovering av C3 :an.

Har du någon ny renovering nu? Mustang renovering ?

Med vänlig hälsning,

MrV8 (från Corvette forumet om du mins mig, var några är sen :-) )

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...