November 26, 201113 yr comment_109964 Har precis köpt mig en 95 GT Convertible som komplement till min 65 Fastback!Fick tag i en 2 ägarbil absolut fullmatad, crystal white med svart inredning och cab. Rätt kul att hitta en så väldokumenterad bil med original Title, instruktionsbok och buildsheet från fabrik.Och det bästa av allt den är FLYTTGODS!!!!! Där kan bes stå med lång näsa inte ens sidomarkeringsljus behövs ju.miles och trippmätare har stannat på den inte för att det stör mig men vad är det vanligaste felet? Hastighetsmätare och övriga instrument fungerar helt ok. Kan ju knappast vara VSS:en för då hade ju inte insprutet fungerat.Några tips?/Terner
November 26, 201113 yr comment_109970 Har samma fel på min. Hade varit skoj att veta var problemet ligger.
November 27, 201113 yr comment_110008 Här har ni!http://media.latemodelrestoration.com/downloads/instructions/IN-17255OG.pdf
December 1, 201113 yr comment_110074 Tack för den freddan. Blir nog till att lägga ut det jobbet på entreprenad dessvärre.
September 3, 201212 yr Author comment_120197 Bytte de små plastdreven i vägmätaren idag tog c:a 40 minuter!/Terner
November 26, 201212 yr comment_122501 Tackar för fin guide Freddan. Den ska jag spara. Fast min går fortfarande.Terner gratulerar till bilen, härligt med flytt gods :-)Med vänlig hälsning,MrV8Ps är inte du Terner som hade en Corvette C3 bigblock som du trimma så Bilprovningen inte skulle våga trycka full gas ?
November 26, 201212 yr Author comment_122502 Jo skyldig.....även om jag inte minns att jag uttryckt mig så men å andra sidan blir alla historier bättre med åren hehe
November 29, 201212 yr comment_122560 Kul att se dig här :-)Följde din renovering av C3 :an.Har du någon ny renovering nu? Mustang renovering ?Med vänlig hälsning,MrV8 (från Corvette forumet om du mins mig, var några är sen :-) )
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.