Terner November 26, 2011 Report November 26, 2011 Har precis köpt mig en 95 GT Convertible som komplement till min 65 Fastback!Fick tag i en 2 ägarbil absolut fullmatad, crystal white med svart inredning och cab. Rätt kul att hitta en så väldokumenterad bil med original Title, instruktionsbok och buildsheet från fabrik.Och det bästa av allt den är FLYTTGODS!!!!! Där kan bes stå med lång näsa inte ens sidomarkeringsljus behövs ju.miles och trippmätare har stannat på den inte för att det stör mig men vad är det vanligaste felet? Hastighetsmätare och övriga instrument fungerar helt ok. Kan ju knappast vara VSS:en för då hade ju inte insprutet fungerat.Några tips?/Terner Citera
Fastninja November 26, 2011 Report November 26, 2011 Har samma fel på min. Hade varit skoj att veta var problemet ligger. Citera
freddan302 November 27, 2011 Report November 27, 2011 Här har ni!http://media.latemodelrestoration.com/downloads/instructions/IN-17255OG.pdf Citera
Terner November 28, 2011 Author Report November 28, 2011 Det va raka besked!! Fenomenalt hehe. Tack!/Terner Citera
Fastninja December 1, 2011 Report December 1, 2011 Tack för den freddan. Blir nog till att lägga ut det jobbet på entreprenad dessvärre. Citera
Terner September 3, 2012 Author Report September 3, 2012 Bytte de små plastdreven i vägmätaren idag tog c:a 40 minuter!/Terner Citera
mrv8 November 26, 2012 Report November 26, 2012 Tackar för fin guide Freddan. Den ska jag spara. Fast min går fortfarande.Terner gratulerar till bilen, härligt med flytt gods :-)Med vänlig hälsning,MrV8Ps är inte du Terner som hade en Corvette C3 bigblock som du trimma så Bilprovningen inte skulle våga trycka full gas ? Citera
Terner November 26, 2012 Author Report November 26, 2012 Jo skyldig.....även om jag inte minns att jag uttryckt mig så men å andra sidan blir alla historier bättre med åren hehe Citera
mrv8 November 29, 2012 Report November 29, 2012 Kul att se dig här :-)Följde din renovering av C3 :an.Har du någon ny renovering nu? Mustang renovering ?Med vänlig hälsning,MrV8 (från Corvette forumet om du mins mig, var några är sen :-) ) Citera
Recommended Posts