Jan Ekström December 11, 2011 Report December 11, 2011 Hittade gamla bilder som jag har skannat in och lagt upp i klubbens galleri.Lägger upp löpande.Länk: http://www.mustangclubsweden.org/album.php?albumid=233 Citera
pools December 11, 2011 Report December 11, 2011 Hej!Jag visste inte att det fanns en kombi med i klubben. Skitkul att se!Hoppas att den lever och har hälsan! AZK 653. Wow, riktigt kul!Mvh.P-O Citera
Lars Oscarsson cmc383 December 12, 2011 Report December 12, 2011 Hej Alla.Detta är klubbvärdsgruppen (CREW) som arbetade med Pony Car på Bromma i Sthlm, det var detta vi skulle återupplevas i år, som vi också gjorde.Finns ett litet reportage Pony Car reunion i senaste Forum Tidningen.På bilden är det CMC 1 Tord Jönsson, cmc5 Torbjörn Lindbacke, cmc220 Hasse Johanssson, cmc315 Andrew Nilsson, cmc383 Lars Oscarsson.Vid avslutad dag på Bromma landade vi hemmas hos mig, mat ochsömn, Tappra Tord och ett par till av skåningarna fick en god vilainnan hemfärd.Combin finns fortfarande kvar.Det är svårt att inte få en tår i ögat, tiden går så fort. Citera
Recommended Posts