MustangJenny May 26, 2004 Report May 26, 2004 jag är inte så haj på automatlådor.. har en C4 i mustangen. nu tycker jag den har börjat sega sig vid växlingen. ibland känns det som det tar hur lång tid som helst innan han växlar. ettan o tvåan går bra men sen vettefan... blir jue skitnödig när jag hör hur han stånkvarvar men inget händer enda jag gjort e kollat v.oljan o den va ok. tips tips?? mvh Jenny Citera
MustangJenny May 26, 2004 Author Report May 26, 2004 Kolla upp vakumslangen till lådan från förgasaren.aha okej..! det ska jag göra! tack =) Citera
MustangJenny September 2, 2004 Author Report September 2, 2004 Hjälp! lådan knasar sig mer... ettan går bra tvåan låter de som han går upp i tokvarv för att sedan nästan "slå" i så de dunkar till.. trean känns som han sen går tebax till tvåan.. känns nästan som 2 och 3 borde byta plats! mellan 3 o 4 händer typ ingenting.. någon som vet vad felet kan va? osså en dum fråga kanske.. om jag ska byta låda.. går det att byta till manuell? eller är min motor typ anpassad för automat eller nåt? mvh Jenny: ) Citera
Recommended Posts