COCS Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 HejNu har jag sökt ca 15 min. efter hur jag skall göra för att lägga till en bil på mig själv, men jag kan inte hitta var. Har sökt överallt...När jag reggade mig som medlem fick jag fylla i vilken bil jag äger och nu har jag en till, men kan inte lägga till den :-oMvh COCS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 HejNu har jag sökt ca 15 min. efter hur jag skall göra för att lägga till en bil på mig själv, men jag kan inte hitta var. Har sökt överallt...När jag reggade mig som medlem fick jag fylla i vilken bil jag äger och nu har jag en till, men kan inte lägga till den :-oMvh COCSHär har du: http://www.mustangclubsweden.org/content.php/452//D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
COCS Posted December 30, 2011 Author Report Share Posted December 30, 2011 Jaha, det har jag sett innan.Så man kan inte ändra sina biluppgifter själv då alltså.Tack! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniel Linde Posted December 30, 2011 Report Share Posted December 30, 2011 Jaha, det har jag sett innan.Så man kan inte ändra sina biluppgifter själv då alltså.Tack!Näpp inte än.Men det kommer nog senare tror jag //D---------------------------------Kort, snabbt svar på språg - via min iPhone!--------------------------------- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts