Jump to content

Recommended Posts

Hej alla!

Jag har köpt en mustang gt 2006 manuell låda.

Nu skulle jag vilja köpa en tuners och ett luftfilter.

Nu till min fråga.

Kan ni rekommendera vad jag ska köpa och var ifrån.

Hoppas ni kan hjälpa mig, har läst så många sidor och blir bara mer snurrig.

Mvh Micke

Du blir nog snurrig här också snart :)

Jag hade nog köpt steeda cai, vissa säger att JLT ger mest hästar, ford racing e snyggast. dessa behöver en tune.

Jag hoppade steeda å provade ett BBK cai å spjällhus utan tune först å sedan uppgradera med en tune. detta måste inte ha tune

Antar du är lite snurrig nu:) GOTT NYTT ÅR!!

Hej Micke!

Om du ska montera något så välj Ford racing eller Steeda inkl tune det funkar mycket bra, har sätt många andra som har mycket konstiga saker som inte fungerar bra, men det är du som bestämmer vad du vill ha.

Ett tips på sida du kan kolla på, om ni andra ursäktar www:mustangperformance.se

MVH Magnus

• 2 months later...
Hur funkar BBK:s utan tune är den lika bra som exempelvis Ford Racing eller Steeda med tuner? Ge mig lite tips hur jag skall göra??

Du får inte ut lika mycket från BBKs utan tune som dom andra men med tuner ska de vara rätt lika.

BBKs kan man ha monterat utan tune å visar inga felkoder å skit. Jag monterade både BBKs filter och spjällhus utan tune. Inga problem med felkoder.

Kommer lägga in en tune senare å då ska man få ut mer effekt.

Du får inte ut lika mycket från BBKs utan tune som dom andra men med tuner ska de vara rätt lika.

BBKs kan man ha monterat utan tune å visar inga felkoder å skit. Jag monterade både BBKs filter och spjällhus utan tune. Inga problem med felkoder.

Kommer lägga in en tune senare å då ska man få ut mer effekt.

Bara att höra av dig Mike så ordnar vi en Skräddarsydd Tune till dig

Hur funkar BBK:s utan tune är den lika bra som exempelvis Ford Racing eller Steeda med tuner? Ge mig lite tips hur jag skall göra??

Som Mike säger. BBK Fungerar perfekt utan Tune. Vi har alla "fäger" på lager (Krom, Svart och silver). Det häftiga insugningljudet får du på köpet. Fick denna respons av en kund.

"Har monterat bbk cai nu!!

Helt suveränt ljud efter o kanske lite mer drag i motorn men Ljudet oj oj oj va coolt."

Det är kul

Som Mike säger. BBK Fungerar perfekt utan Tune. Vi har alla "fäger" på lager (Krom, Svart och silver). Det häftiga insugningljudet får du på köpet. Fick denna respons av en kund.

"Har monterat bbk cai nu!!

Helt suveränt ljud efter o kanske lite mer drag i motorn men Ljudet oj oj oj va coolt."

Det är kul

Ska bli väldigt spännande att prova snart. Kul att se skillnaden innan å efter tune.

Återkommer!