pools January 6, 2012 Report January 6, 2012 Jag la in en påminnelse på Facebook:http://www.facebook.com/profile.php?id=762344549Nu taggar vi upp oss för denna "once in a liftinme" träff. Alla norr om Ystadanmodas att komma mangrant. Alla söder om också förstås. Som sagt,vi kommer att göra nåt alldeles speciellt! Se annons MF4. Sid. 40.Mvh.P-O Citera
laxkungen January 10, 2012 Report January 10, 2012 Bokat och klart för sommarens höjdpunkt. Väl mött alla glada mustangvänner. Citera
pools January 15, 2012 Author Report January 15, 2012 Härligt Hasse! Kommer ni med en eller två bilar?Vi är ju jäkligt sugna på att se Karins nya bil!Mvh.P-O Citera
ullsock January 23, 2012 Report January 23, 2012 Hej P-O ja du kan gissa vad jag längtar att få öppna garaget och backa ut. Jag räknar verkligen dagarana och vill förstås att snön försvinner så fort som möjligt. Ska bli jätte roligt att träffa er alla snart igen.HälsningarKarin. Citera
pools January 23, 2012 Author Report January 23, 2012 Hej P-O ja du kan gissa vad jag längtar att få öppna garaget och backa ut. Jag räknar verkligen dagarana och vill förstås att snön försvinner så fort som möjligt. Ska bli jätte roligt att träffa er alla snart igen.HälsningarKarin.Första träffen för säsongen blir den 15:e februari, på Hotell Scandic Syd. Om inte någonhar nån idé om bättre träffplats. Hör av er i så fall.Jag förstår att du längtar, du hann ju knappast provköra din nya bil i höstas innan duställde in den.Ullsock?? Varför inte Laxdrottningen? Mvh.P-O Citera
ullsock January 24, 2012 Report January 24, 2012 Ja kanske de , men ullsock är också en sak som laxen gillar det är en tubfluga som används för laxfiske i bl a mörrumsån en liten parrentes. Kul att vi ska träffas snart jag ser verkligen fram emot att få träffa er igen. Citera
Recommended Posts