Klingan75 January 10, 2012 Report January 10, 2012 Det har startat en kort tråd på RHK's hemsida om vilka som skall köra Mustang i historisk racing i år och det blir några nykomlingar.http://rhkswe.org/forum/index.php?topic=891.0Om jag räknat rätt baserat på tidigare deltagare så kan det bli 5-6 st Mustanger och 2 st Ford Falcon.Tävlingskalendern finns också på hemsidan:Anderstorp 19-20 MajGelleråsen, Velodromloppet 16-17 JuniSvensk Sportvagns Meeting Knutstorp 7-8 JuliKinnekulle 18-19 AugustiFalkenberg Classic 8-9 SeptemberVäl värt ett besök! Citera
mhdin January 11, 2012 Report January 11, 2012 Kul tråd synd att det är så långt bort.Såg Victors bilder därför ska man ha kardanring. Citera
JanneJ January 11, 2012 Report January 11, 2012 Kul tråd synd att det är så långt bort.Såg Victors bilder därför ska man ha kardanring.Undrar om det hade räckt med kardanring. Hela bakaxeln lossnade! Citera
mhdin January 11, 2012 Report January 11, 2012 Tänkte mer på att kardan inte ska slå sönder så mycket plus att man slipper risken att få in den i kupén. Citera
JanneJ January 11, 2012 Report January 11, 2012 Tänkte mer på att kardan inte ska slå sönder så mycket plus att man slipper risken att få in den i kupén.Tycker synd om Viktor, han hade lagt ner massor med jobb på bilen så händer detta. Kardantunneln hade antagit "lite" annan form. Förvånansvärt nog var han glad ändå, -jag har ju hela vintern på mig att laga det!Skön kille:cool: Citera
mhdin January 11, 2012 Report January 11, 2012 Härligt med optimistiska killar, det är ju faktiskt "bara" bilar. Citera
ThomasFB January 15, 2012 Report January 15, 2012 Undrar om det hade räckt med kardanring. Hela bakaxeln lossnade!Kardanring både fram o. bak, som inte är gjord av tunnplåt är att föredra. Citera
Recommended Posts