Eva-LenaKarlsson Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 Hejsan vi håller på att fixar till våran 75:a ... har någon internet adresser till någon som säljer tillbehör till den år gången !!! skulle bli jätte glad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars B Posted January 24, 2012 Report Share Posted January 24, 2012 Vad behöver du för nåt? Har en del på hyllan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eva-LenaKarlsson Posted January 24, 2012 Author Report Share Posted January 24, 2012 backspeglar som skasitta på dörrarna , sen skulle vi haft nån spoiler tanklock det är väl det jag kommer på just nu =) gubben är ute i garaget och han vet nog mer som behövs =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
perper Posted February 3, 2012 Report Share Posted February 3, 2012 Hej,Jag kan rekommendera följande firma som jag beställt av ett par gånger när jag hade en -75 Ghia. Jag köpte bla backspeglar. Skicka ett mail till honom så får du hans reservdelslista.Mustang II Specialty Shop(NOS, Repro and Used)90 Glenhaven RoadPhenix City,AL. 368691st Phone (334)298-30382nd Phone (334)298-0876E-Mail: pschmidt65@prodigy.netPhil Schmidt - Owner/Operator Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts