NiclasB January 25, 2012 Report January 25, 2012 Hej!Tänkte dela med mig ett par bilder på min evighetsprojekt..Det är en AC Cobra med Ford 427 motor och corvette delar, kan lägga upp fler bilder om ni är intresserade!Bilen är besiktigad och klar förutom att växellådan rasade i september Bild 1 är ifrån när den skall plockas isär för lackBild 2 är på Cosworth Cortinan Bild 3 är ifrån ihop monteringen förra våren Citera
JanneJ January 25, 2012 Report January 25, 2012 Måste säga att jag går igång lite extra på cossie cortinan..Väger den över eller under 800 kg? Min GT vägde 790 i tävlingsutförande.Är i A-sås och jobbar 2 dagar i veckan, studiebesök? Citera
mhdin January 25, 2012 Report January 25, 2012 Och jag älskar AC cobror o. polarn älskar Cortina. Så släng gärna upp lite bilder. Citera
Klingan75 January 25, 2012 Report January 25, 2012 Ser väldigt trevligt ut! Lägg gärna ut fler bilder och berätta mer om bilarna och hur de används. Citera
Gtttggg January 26, 2012 Report January 26, 2012 Och jag älskar AC cobror o. polarn älskar Cortina. Så släng gärna upp lite bilder.Jag gillar också AC Cobra. Här sitter jag i en sån bil. Krångligt att kliva i och ur bara men vad fasen. Jag vet var den står och är till salu. Citera
Recommended Posts