Janne H January 26, 2012 Report January 26, 2012 Hej är det någon har eller vet om det finns el schema på kabeldragningen på en Shelby 2011, eller om det finns någon kabel som inte används i stammen som går mellan instrument panelen och till bagaget. Skulle behöva två lediga kablar. Citera
mike85 January 26, 2012 Report January 26, 2012 Hej är det någon har eller vet om det finns el schema på kabeldragningen på en Shelby 2011, eller om det finns någon kabel som inte används i stammen som går mellan instrument panelen och till bagaget. Skulle behöva två lediga kablar. Hej Janne!Kan inte hjälpa dig så mycket (har en 06 själv) men har svårt att tro att de finns lediga kablar/trådar. Vad ska du ha dessa till?I min är det inga problem att dra eget. Jag har dragit både i bilen och i skyddsslang under bilen till skuffen. Citera
Janne H January 26, 2012 Author Report January 26, 2012 Hej Jag ska dem till ett par relä boxar. Så jag kan växla mellan US blinkers och Eu blinkers.en tråd för spänning och en för status till en LED (att alla reläerna är dragna) Citera
mike85 January 26, 2012 Report January 26, 2012 Hej Jag ska dem till ett par relä boxar. Så jag kan växla mellan US blinkers och Eu blinkers.en tråd för spänning och en för status till en LED (att alla reläerna är dragna)[/quoteAtt dra i bilen är alltid bäst men en skydsslang under bilen, montering utan att den nöts å säkra av tråden till relät är i stort sätt idiotsäkert. Citera
pools January 27, 2012 Report January 27, 2012 En skydsslang under bilen, montering utan att den nöts å säkra av tråden till relät är i stort sätt idiotsäkert.Det tycker jag är en "epalösning" i en ny bil! Gör inte så! Dra kablarna INNE i bilen. Gör rätt,gör det bra! Ingen vill ha en bil där elen är dragen UNDER bilen! Ursäkta mike85, men det var inget bra råd.Mvh.P-O Citera
mike85 January 29, 2012 Report January 29, 2012 Det tycker jag är en "epalösning" i en ny bil! Gör inte så! Dra kablarna INNE i bilen. Gör rätt,gör det bra! Ingen vill ha en bil där elen är dragen UNDER bilen! Ursäkta mike85, men det var inget bra råd.Mvh.P-OMitt förra inlägg började så här: Att dra i bilen är alltid bäst Citera
pools January 30, 2012 Report January 30, 2012 Mitt förra inlägg började så här: Att dra i bilen är alltid bästJag såg det, men du skulle aldrig ha nämnt att man kan dra kabel under bilen. Man vet aldrigvad folk kan göra. Förlåt igen!Mvh.P-O Citera
Janne H January 30, 2012 Author Report January 30, 2012 helt OKSkulle aldrig tänkt tanken!MVHJanne H Citera
Recommended Posts