FastMagnus February 3, 2012 Report February 3, 2012 I combi bilens land Sverige kanske den skulle slå väl ut! Citera
pools February 3, 2012 Report February 3, 2012 Den absolut vackrast kombin jag sett! Men jag vill inte se en sån Mustang!Om ni förstår...Mvh.P-O Citera
FastMagnus February 5, 2012 Author Report February 5, 2012 Den absolut vackrast kombin jag sett! Men jag vill inte se en sån Mustang!Om ni förstår...Mvh.P-OHär är annars en norrlands version så kan du köra året runt! Citera
pools February 5, 2012 Report February 5, 2012 Här är annars en norrlands version så kan du köra året runt!Tack, jag tror jag spyr!!!Nä, finbilen får vila och blir ompysslad under vintern. Då blir han så glad till våren. Då får hankomma ut på grönbete, med ny olja och nya delar.Mvh.P-O Citera
Daniel Linde February 8, 2012 Report February 8, 2012 Det känns inte som att någon utav dessa bilar ligger på förstasidan på "vill ha pappret" Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk Citera
Recommended Posts