xstang February 8, 2012 Report February 8, 2012 ...av en viss "fasterback", som har ett supersnyggt garage. Väggmålning, hmm, lättare sagt än gjort. Men nu är den där! Även till årsmodellen tillhörande text. Citera
Per Berglund February 9, 2012 Report February 9, 2012 Snyggt!! Ett litet tipps för den som inte är så konstnärlig (som jag ungefär)Min tog 20minuter att måla och det var faktiskt lättare gjort än sagt! Jag lånade en gammal hederlig "overhead" apparat på jobbet.Klippte ut Mustang hästen och tejpa fast den på glaset på overhead apparaten.Sen var det bara kladda på utefter konturerna på skuggan som exponerades på väggen...Simpelt och kul.Alla som besöker säger jag ju naturligtvis att jag måla på fri hand...Faktiskt är ju det sant också! Citera
xstang February 12, 2012 Author Report February 12, 2012 Snyggt!! Ett litet tipps för den som inte är så konstnärlig (som jag ungefär)Min tog 20minuter att måla och det var faktiskt lättare gjort än sagt! Jag lånade en gammal hederlig "overhead" apparat på jobbet.Klippte ut Mustang hästen och tejpa fast den på glaset på overhead apparaten.Sen var det bara kladda på utefter konturerna på skuggan som exponerades på väggen...Simpelt och kul.Alla som besöker säger jag ju naturligtvis att jag måla på fri hand...Faktiskt är ju det sant också! Tackar, snygg häst du har själv!!Jag körde den moderna varianten med dataprojektor och dator. Det ser ju faktiskt ut som om man har målat på fri hand eftersom jag målade med pensel. Citera
Recommended Posts