Mats 65 HT February 9, 2012 Report February 9, 2012 Hej jag har köpt en lucka till fronten på mittkonsolen och undrar ifall någon kan förklara för mig hur fjädrarna skall sitta. Citera
fast66 February 10, 2012 Report February 10, 2012 Dom är lite kluriga, hoppas min bild hjälper dig... Citera
Mats 65 HT February 10, 2012 Author Report February 10, 2012 Tack Claes det ser ut på bilden som dom är skruvade på ovan sidan fick ett tips av Dan VP Autoparts om en sida som heter mustangmonthy där hittar man många bra beskrivningar Citera
pools February 10, 2012 Report February 10, 2012 Tack Claes det ser ut på bilden som dom är skruvade på ovan sidan fick ett tips av Dan VP Autoparts om en sida som heter mustangmonthy där hittar man många bra beskrivningarDet ska nog vara "Mustang Monthly" Den Amerikanska Mustangtidningen.Om du inte känner till den, så gå till närmsta Press Stop butik, eller nån annan som är välsorteradepå itdskrifter, och ta en titt på den. Jag är själv prenumerant sedan många år.Här är länken: http://www.mustangmonthly.com/index.htmlMvh.P-O Citera
fast66 February 10, 2012 Report February 10, 2012 Den är ju lite liten förstås, bilden...Tror man börjar att sätta fast fjädern i luckan. För sedan in luckan på plats i konsolen. Fjädern vänds med spetsen bakåt (i bilen)och skruvas fast genom sin ögla i "golvet" på konsolens förvaringsfack. Citera
Mats 65 HT February 11, 2012 Author Report February 11, 2012 Tack för hjälpen nu är mittkonsolen på plats med lucka och alltMVH Mats Citera
Recommended Posts