February 9, 201213 yr comment_111836 Hej jag har köpt en lucka till fronten på mittkonsolen och undrar ifall någon kan förklara för mig hur fjädrarna skall sitta.
February 10, 201213 yr Author comment_111855 Tack Claes det ser ut på bilden som dom är skruvade på ovan sidan fick ett tips av Dan VP Autoparts om en sida som heter mustangmonthy där hittar man många bra beskrivningar
February 10, 201213 yr comment_111871 Tack Claes det ser ut på bilden som dom är skruvade på ovan sidan fick ett tips av Dan VP Autoparts om en sida som heter mustangmonthy där hittar man många bra beskrivningarDet ska nog vara "Mustang Monthly" Den Amerikanska Mustangtidningen.Om du inte känner till den, så gå till närmsta Press Stop butik, eller nån annan som är välsorteradepå itdskrifter, och ta en titt på den. Jag är själv prenumerant sedan många år.Här är länken: http://www.mustangmonthly.com/index.htmlMvh.P-O
February 10, 201213 yr comment_111875 Den är ju lite liten förstås, bilden...Tror man börjar att sätta fast fjädern i luckan. För sedan in luckan på plats i konsolen. Fjädern vänds med spetsen bakåt (i bilen)och skruvas fast genom sin ögla i "golvet" på konsolens förvaringsfack.
February 11, 201213 yr Author comment_111884 Tack för hjälpen nu är mittkonsolen på plats med lucka och alltMVH Mats