February 22, 201213 yr comment_112206 Köpte ett flugspö i höstas och är lite sugen på att testa det när man ändå kommer upptill "flugfiskeparadiset". Finns det någon lokal medlem som kan tipsa om vettiga fiskeplatserrunt Arjeplog ? Har ett #5 och är måttligt van flugfiskare, så relativt enkelt fiske ska det vara...mvh/ Ronis
February 23, 201213 yr comment_112212 Vattnen runt Arjeplog har många bra vatten för sportfiske. Skall nog själv ta med mig mitt flugspö.
February 23, 201213 yr Author comment_112213 Vattnen runt Arjeplog har många bra vatten för sportfiske. Skall nog själv ta med mig mitt flugspö.
June 28, 201212 yr Author comment_117218 Hur ligger det till med fisket ? Spöt är packat, öppen för förslag Tisdag morgon har vi inte så bråttom från Arjeplog. Vi ska bara till Sundsvallden dan...mvh/ Ronis
June 29, 201212 yr comment_117237 På tisdag morgon far vi hem till Umeå för ompackning för att sedan på onsdag morgon fara ner till Power Meet i väster. Så tisdagen blir lite svar för fiske..