mlund Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Kan någon tipsa om var jag kan få tag på en ramairhuv i glasfiber? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 http://rpglasfiber.com/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlund Posted March 5, 2012 Author Report Share Posted March 5, 2012 Har kontaktat dem, men de har slarvat bort sin form.Tyckte även att de uppträdde väldigt oproffsigt i sitt bemötande. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted March 5, 2012 Report Share Posted March 5, 2012 Lustigt !Blev erbjuden en Ram air huv av dom för "några" månader sedan !!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mlund Posted March 5, 2012 Author Report Share Posted March 5, 2012 Glömde säga att den skall vara till 71-73 Mustang.När jag beställde huven var det inga problem.Men när leveransen var en vecka försenad och de inte hörde av sig så ringde jag upp och fick svaret att de inte kunde hitta formen.Men det hade inte fallit dem in att höra av sig angående detta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts