BUSET Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 har nu bestämt mig för att testa stripes på kärranhar inte kunskap,tålamod eller tid för detta själv så vem gör det härnere och gör det bra?tips tack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne H Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 Kolla med de företag som monterar dekaler på företagsbilar och bussar mm.de brukar vara proffs på detta.Janne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomahawg Posted April 1, 2012 Report Share Posted April 1, 2012 Jag köpte färdiga stripes av "Pxoenix graphics", USA. Dom hade en farlig massa olika sorter, (fabrikat 3M, dom som även gör vanlig tejp av alla sorter) Köpte även längsgående stripes till tröskellådan ("Mustang"). Lämnade dessa för montering på bilen, men jobbet liknade skit. Var noga med att låta någon duktig, välrenomerad göra det. Stripsen kostade ca 2000 kr, jobbet 1500, så blir det inte bra, så loosar du 3500-4000 spänn, plus att du retar dig på något som annars hade gjort din bil bra mycket tuffare (enligt min mening). Har själv irriterat mej i några år nu, så funderar på att plocka av dom. Detta var ändå ett företag som inte gör annat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts