Fastninja March 25, 2012 Report March 25, 2012 Då är besten väckt från sin vintersömn. Startade direkt efter lite hjälp med startkablar. 16 grader idag så inga problem att köra nercabbat.Någon annan som hade säsongspremiär idag? Citera
PatricF March 26, 2012 Report March 26, 2012 Startade min igår så den fick stå i garaget och mullra lite... Räknar med att ta första svängen 1/4!! Citera
macattac March 30, 2012 Report March 30, 2012 påställd och provkörd samt besiktad idag.....bortsett från att jag mitt klantarsle glömde varningstriangeln hemma...städade bagaget i vintras...så var det rent protokoll....inte så svårt på ett flyttgods iofs Citera
Norwall March 30, 2012 Report March 30, 2012 Jag har kört min över hela vintern :-D!Roligare kan man knappast ha med kläderna på som det så fint heter!!mvh AndreasOch ja, jag vet att det inte är lagligt att framföra bilen på sommardäck när det är vinterväglag men allt som är glatt är bra! Citera
Recommended Posts