Per Berglund March 28, 2012 Report March 28, 2012 (redigerad) HejHar slarvat bort min Body Manual på mussen som beskriver hur alla delar sitter ihopIngen som råkar ha ett ex och FOTA av sidan som visar hur grillen, grusplåt och alla detaljer runt detta sitter ihop.Det är egentligen bara intressant vilka typer av skruvar som sitter var. Ändrade %s av %s (%s) Citera
fuschball March 30, 2012 Report March 30, 2012 Har du fått något napp?Skulle kunna scanna in och maila det du behöver.... Citera
Per Berglund March 30, 2012 Author Report March 30, 2012 (redigerad) Tror det löste sig då jag hitta en manual för 1970 Jag är lite fundersam över 2st hål i undre grusplåt ska användas tillSåg nu i manualen att om man har stötfångarhorn så monteras detta här.Kruxet är ändå att i rambalken på chassit är även ett hål som på 2cm när stämmer överens med detta hålOmöjligt få ihop så jag är fundersam över om det ska sitta någon distansplåt mellan detta hål på grusplåt och rambalk?Någon med 69-70 som har lust kolla om det ska vara något bleck?Eller om hålet i rambalken bara är något som används i tillverkningen för att fixera ramen? Ändrade %s av %s (%s) Citera
Recommended Posts