toya April 3, 2012 Report April 3, 2012 A-armar, från BMR är det någon som monterat dessa? standard armarna verkar inte hålla många mil. Citera
Ronis April 4, 2012 Report April 4, 2012 Har tyvärr inget svar på den fråga, men väl en följdfråga: vad händer, och hur upptäcker man att dom "gått sönder" ?Går det, och är det värt att förstärka dom innan dom ger upp ?mvh/ Ronis Citera
BUSET April 4, 2012 Report April 4, 2012 min bil har (vad jag inbillar mig) börjat "klonka" fram till vänsterkan detta vara det klassiska 05+ problemet med bärarmar? dyrt kan jag tänka suck.. Citera
toya April 4, 2012 Author Report April 4, 2012 Det är främst kulled och bussning som ger vika, pluss att det verkar vara väl mycket flex i bärarmen. BRM bärarm= kraftigare konstruktion kraftigare kulled och smörjbara bussningar, finns framförallt till bilar med sänkt fjädring. Citera
BUSET April 4, 2012 Report April 4, 2012 ja min är ju toksänkt he he..skuttar fram som på en riktig pony plus 20 tums hjul på det Citera
Ronis April 4, 2012 Report April 4, 2012 Tja, undrar vad jag län vänta mig då - 3000mil på mätare i orginalhöjd, som snart kommer att bli 1,5" lägre med Eibach-fjädrar. Kommer att rulla på orginal 18":are i sommar.... Citera
Recommended Posts