Jump to content

Hel renovering mach 1


fredrik.mickelsson

Recommended Posts

Du har möjligtvis ingen bra bild underifrån så det syns lite upphängning så kanske jag kan få lite ideer hur jag ska få till det

Ordnar det under morgondagen. Ska ner och sitta på funderarpallen :)

Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Älskar denna tråden:D..Hästjobb bara o kommit så här långt.Vis av erfarenhet vet jag vad som väntar mej i vinter.Kör dock så mycket det går denna sommar o svär/skadar mej senare:p.Ser verkligen fram mot fortsättningen av denna story

Link to comment
Share on other sites

Älskar denna tråden:D..Hästjobb bara o kommit så här långt.Vis av erfarenhet vet jag vad som väntar mej i vinter.Kör dock så mycket det går denna sommar o svär/skadar mej senare:p.Ser verkligen fram mot fortsättningen av denna story

Jasså ska du ge dig på lite renovering i vinter?

Jo det har vart lugnt nåra veckor nu men det börjar ju åka lite raggarbilar ute nu så inspirationen börjar komma tillbaka så det blir nog lite tok körning framöver med avgas bygge å slipning av det sista, så ska det nog hinna bli lite åka av i sommar!

Link to comment
Share on other sites

Hoppas du får ihop det.Blir att strippa ner hela bilen o fixa gammla lagningar.Om jag gör det i vinter eller väntar,får vi se.Min är bes till Augusti 2015.Kör o njuter av den till dess lutar det åt.Blir lite småfix under tiden.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kom igen nu Fredrik, gör ett ryck nu när det är nära. Kan trösta dig med att när det är färdigt så kan du njuta lika mycket som jag gör varje dag nu när jag åker till och från jobbet med Musse:--/Leif

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

post-6642-144839473791_thumb.jpg

post-6642-144839473852_thumb.jpg

Idag var det slipning för hela slanten med storebror till hjälp.

Så idag vart taket färdigt å brorsan fick årdning på bulorna på huven som jag höll på med flera veckor i höstas utan å lyckas!

Så nu är det bara bakskärmarna och nedre hörnet på framskärmen kvar att spackla o slipa!

Link to comment
Share on other sites

Så där röret gick dit till slut!

Å nu är bilen försäkrad å påställd, så imorgon om det inte regnar så ska jag göra färdigt andra röret och sedan ut å provköra bilen för första gången! :-)

Härligt Fredrik!

Håller tummarna för sol å fint väglag :thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...