Guztav May 6, 2012 Report May 6, 2012 Känns som att jag sökt genom hela internet snart.... Mittarmstödets lucka där det finns 12v USB osv, knappen för att öppna luckan måste jag byta då den kärvar nå hemskt. Hittar bara stylingknappar när jag googlar, jag behöver hela knappmekanismen.Tips på var man kan hitta detta eller få fram art. nr för att kunna beställa hos Ford? Citera
Ronis May 16, 2012 Report May 16, 2012 Kan inte svenska Ford-dealern hjälpa dig med både nummer och beställning?Mvh/ Ronis Citera
Guztav May 16, 2012 Author Report May 16, 2012 Det är mycket möjligt, men att sitta hemma i lugn och ro och titta på sprängskisser själv brukar minimera risken för felbeställningar :-p Men det är kanske enda lösningen... Citera
mike85 May 16, 2012 Report May 16, 2012 om du väntar några månader så kommer de regna in delar till bildelsbasen, om folk smäller lika många 11 som 05or.svenska ford är riktigt kassa på jänke ford. den vibben har jag fått Citera
Recommended Posts