Fanta_gbg June 11, 2004 Report June 11, 2004 det verkar vara lite olika uppgifter om att regga bilar från Tyskland. Om jag har förstått det hela rätt så är det lampor fram/bak som är problem. Om allt går bra så har jag bifogat en bild på bilen som jag har planer på att ta in från Tyskland. Kommer det att bli problem med denna? Måste man då byta hela bakljuset?Är det ingen här som har en nyare Mustang med en V6:a i????cmc 690 Jonas Citera
Martin CMC1324 June 13, 2004 Report June 13, 2004 Ja.. du behöver koppla om blinkers bak, ta bort oranga positionsljus och hastihetsmätaren måste ha km visare dominerande. Bara att tejpa för miles. sätt bakblinkerserna i backljusen Citera
Peter June 15, 2004 Report June 15, 2004 Ja.. du behöver koppla om blinkers bak, ta bort oranga positionsljus och hastihetsmätaren måste ha km visare dominerande. Bara att tejpa för miles. sätt bakblinkerserna i backljusenjag fick inte igenom med blinkers i backljusen vid reg. däremot vid vanlig kontrollbes. dom sa att glaset ska vara eu-märkt? eller liknande.jag satte dubbelhäftande 'tapekuddar' på godkända blinkers som jag köpte på mekonomen, kabeln får du in mellan lampa och kofångare.lycka till/ Peter Citera
Recommended Posts