pelle forsström June 12, 2004 Report June 12, 2004 Är det någon som vet hur man får på listen på droppskenan Citera
pelle forsström June 14, 2004 Author Report June 14, 2004 Hej ! nog vet jag var den ska sitta, Jag undrade om det finns någotknep att klemma fast den, jag har köpt nya lister , har till o med skrapat bort all färg , det är trångt samt att det är lätt att skada dom. Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 14, 2004 Report June 14, 2004 Hej.Tog bort mitt svar efter som det inte passade, har renoveratnågra Mustanger och då demonterat och monterat dessa lister utan problem. Är det nya repro lister så får jag be dig att lycka till. :wink: Citera
Jorma T. Pagander cmc 234 June 15, 2004 Report June 15, 2004 HejKommer du ihåg dom gamla burköppnarna som mantryckte hål i t.ex. ölburkar. Använd en sån om du hittarnågon. Isolera med lite tape så du inte repar listen ochlacken. Jag tror du kommer på knepet ganska snart. Fungerade alldeles utmärkt för mig. Vill du ha mer infoså kan du ringa mig på kvällstid cmc 234 Jorma.Knappa in dig på Göteborgs hemsida så hittar du migmed telenummer. Lycka till.Mvh Jorma Citera
pelle forsström June 15, 2004 Author Report June 15, 2004 Tack för tipsen!Jo, nog är det repro. Jag fick ej lister med när jag köpte bilen i delar.Jag får tillverka ett verktyg som påminer om burköppnaren. Citera
Recommended Posts