Håkan Skålberg June 13, 2004 Report June 13, 2004 Hej.Jag renoverar en 289HP -65 motor och undrar om någon har bra bilder på sådan motor. Renoveringen är inte 100% noggrann men jag vill ha rätt färg på de olika delarna. Om det är någon som renoverat en 289HP motor och tagit bilder så vore jag tacksam om jag kunde ta del av dessa. Någon kanske har någon bra länk till någon bra sida.Tack på förhandHåkan Skålberghkan.sklberg@telia.com070-5513113 Citera
Fredrik fd 863 June 14, 2004 Report June 14, 2004 Detta kanske kan vara till nån hjälp.Jag sökte efter detsamma fast till en 66a.http://www.early-mustang.com/charlotte/page.html/ Fredrik Citera
yellow-dog June 14, 2004 Report June 14, 2004 Håkan och Fredrik. En bra källa är "Mustang Detailing Guide" eller "How to restore your Mustang". Om ni bara utgår från en bild så måste ni veta att den motorn är 100% rätt annars blir er ochså fel. Gammla nummer av Mustang Monthly hittar jag mycket info i. Lycka till!Henrik. Citera
Recommended Posts