Jump to content

Me and My Stang


Recommended Posts

Har hängt här ett tag och är nu medlem i CMC "på riktigt" så det är kanske dags för en kort presentation:

Är tillbaka i Sverige efter några år i USA och i containern hem följde en svart Pärla; en av mig djupt, av familjen i övrigt inte lika passionerat, älskad Mustang... Jag har varit intresserad av amerikanska bilar i allmänhet i 15 år (Spec Dodge RAM/Challenger/Charger... F-150 etc o tidigare Chevy o Chrysler) och nu Mustang i synnerhet. :cool:

Lyckan över att få ratta en Musse är obeskrivlig o jag drömmer ständigt om tunes o bling till min baby... ;)

Tack till alla Mustangentusiaster här som svarar på mina nybörjarfrågor.

Anyways, kul att få vara här och hoppas på att få se några av er irl!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej Nena!

Dåligt med välkomnandet här ser jag. Är själv entusiast av äldre Mussar, men alla

årsmodeller är ju ändå Mussar. Så välkommen in i gänget. Vi har mycket trevligt

här på forumet och på våra träffar runt om i landet. Nu närmast i Umeå och Arjeplog.

Mvh.

P-O

Link to comment
Share on other sites

Hej Nena!

Dåligt med välkomnandet här ser jag. Är själv entusiast av äldre Mussar, men alla

årsmodeller är ju ändå Mussar. Så välkommen in i gänget. Vi har mycket trevligt

här på forumet och på våra träffar runt om i landet. Nu närmast i Umeå och Arjeplog.

Hej och tack, det värmer! Ser fram emot att få träffa några av er framöver i sommar, tyvärr inte norröver då jag är bortrest.

Tack även till Buset för välkomnande! :) //Magdalena

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...