Tommy persson June 20, 2012 Report June 20, 2012 Om du syftar på mej så kan jag dementera detta direkt. Jag tänkte köpa husbil men hade redan köpt denna i usa. Jag tycker det låter som en "privat " handlare????Bör ligga under "säljes" ???????????????MVH "my little pony" Citera
Guest my little pony June 21, 2012 Report June 21, 2012 Hej Tommy P...svar till dig efter ditt meddelande som du skickar till mig som ingen annan ser!!Jag anser att du kör med "hot" mot mig angående att man inte får några vänner om man skriver som jag..själv så skrev jag här bara att jag anser att du är en privat säljare som bör sätta in din musse under "säljes" rubriken!!!Vad är problemet???Lite stöddig attityd tycker jag att du skickar "privat" till mig!!!!"my little pony" Citera
Tommy persson June 22, 2012 Report June 22, 2012 SmlieTycker inte pajkastning tilhör forumet. Ha ett bra livHej Tommy P...svar till dig efter ditt meddelande som du skickar till mig som ingen annan ser!!Jag anser att du kör med "hot" mot mig angående att man inte får några vänner om man skriver som jag..själv så skrev jag här bara att jag anser att du är en privat säljare som bör sätta in din musse under "säljes" rubriken!!!Vad är problemet???Lite stöddig attityd tycker jag att du skickar "privat" till mig!!!!"my little pony" Citera
David Karlsson July 2, 2012 Author Report July 2, 2012 Hej på er igen !Tack för alla era svar och för er hjälp i mitt sökande!Nu äntligen har jag hittat min Musse. Det blev en Silvrig 05:a i fint skick. ca:3300 mil rullade and still goingSvarta stripes och väldigt god dokumentation. Clean fax och allt där till!Nu är det endast garage som fattas.En ganska skrämmade men ack så mäktig känsla att äga och ta hand om detta mästerverk =)Hade jag kunnat hade jag haft den i vardagsrummet när jag inte kör den.Ska se om jag lyckas ladda upp en bild på den , dock har jag inte forskat i vad max storleken på bilden får vara. Vill ju inte missa något!Sen märket jag en härlig sak. När man möter en mustangägare då hälsar man. Gillar det starktHoppas vi ses på vägarna//Euforisk ny bilägare Citera
David Karlsson July 2, 2012 Author Report July 2, 2012 Tackar så mkt =) finns 1 bild än så länge Citera
mrv8 July 2, 2012 Report July 2, 2012 Gratulerar till köpet :-)Hoppas du får många fina stunder i sommar med din Musse.Med vänlig hälsning,MrV8 Citera
David Karlsson July 3, 2012 Author Report July 3, 2012 Tackar =) Känns som att det inte går att misslyckas Nu är det endast garageplats som eftersöks o så ska det bli fulltvätt i helgen //David Citera
David Karlsson July 3, 2012 Author Report July 3, 2012 ehhhe det är det inte I mina ögon är det definitivt det!Fast först kommer bullit bilen Citera
Recommended Posts