Rudhan June 23, 2012 Report June 23, 2012 Ser mina fejkade luftintag ut som dom ska? Dom två groparna framför får mig att tro att något ändrats.Hur 'ska' luftintagen se ut på en 68'a cab? Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 23, 2012 Report June 23, 2012 Hej.Det ser rätt ut, men kanske man använt 67 skärmar ochändrat dessa till 68, svårt att se.Men det är en möjlighet som ligger nära att tänka, du skullekunna plocka ur baksäte och skruva bort sidan bak, dåskulle du se direkt och ett säkert svar komma automatiskt:problem:. Citera
Rudhan June 23, 2012 Author Report June 23, 2012 Tack för svaret! Det jag tänkte på ser lite konstigt är dom två groparna i framkant, men det kanske såg ut så från början. Det är lite svårt att se på bilden, titta på datorskärmen från lite olika vinklar, så kan det synas bättre.Hur menar du att jag ser om det är skärmar från en 67'a? Att jag ser svetsningar?/Tomas Citera
bjope45 June 23, 2012 Report June 23, 2012 På min -68 finns det inga gropar. Har ingen ledtråd till vad groparna är/var till för, tyvärr./BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Citera
Lars Oscarsson cmc383 June 23, 2012 Report June 23, 2012 Hej igen.Som jag skrev tidigare, jag är en fd 67 ägare, se bild. Citera
Rudhan June 23, 2012 Author Report June 23, 2012 Dom här bilderna kommer från VP Autoparts hemsida:Den vänstra 67 och den högra 68, det verkar faktiskt som om jag har 67'ans skärmar bak, med hålen igensvetsade. Får lätta på klädseln vid tillfälle och kika. Tackar för att ni ägnat en stund åt min fråga. Citera
Recommended Posts