June 27, 201212 yr comment_117171 TjenareJag funderar på att beställa nya lyktor fram. Det är "halo-lyktor", typ sådana som sitter på nån BMW-modell om jag inte minns fel.Men jag undrar om de är lagliga i Sverige, nån som har nån aning?Det är sådana här jag pratar om.
July 1, 201212 yr comment_117417 TjenareJag funderar på att beställa nya lyktor fram. Det är "halo-lyktor", typ sådana som sitter på nån BMW-modell om jag inte minns fel.Men jag undrar om de är lagliga i Sverige, nån som har nån aning?Det är sådana här jag pratar om.Hej,Jag har precis beställt och monterat dimljus med halo "ringar", ser onekligen bra ut, dessa är dock inte e-märkta så det blir kanske att byta tillbaks till original innan besiktningen. Om du avser att köpa huvudstrålkastarna med halo så kolla e-märkningen. Dom som ej är e-märkta som mina dimljus har ett lite vitblåaktigt ljus i ringarna. Jag tycker halo i huvudstrålkastarna är snyggats med en större ring än två mindre men det är mitt tycke.VH//Johan