Jump to content

Ny Medlem


Recommended Posts

Hej

Fantastiskt att på något sätt ta första steget till en dröm som man haft sen man var liten.

Har nämligen alltid velat ha en Mustang.

Har aldrig spelat någon roll vad det var för en vilken model, motor osv bara jag fick äran att äga en.

Fick reda på av min sambo att jag får en Mustang i 25 års present. Dock ett renoveringsobjekt men ändå!!!

Vad för Model är inte bestämt än men vi har lagt undan pengar till att köpa en :)

Gissa om man blir hysteriskt glad.

Eftersom jag är så ung så har jag inte så mycket kött på benen och har mycket att lära.

Så därför tänkte jag kan ju vara en bra början att bli medlem här och läsa allt man kan komma över.

Nu låter det som jag har tagit VÄLDIGT mycket vatten överhuvudet.

Det kanske jag har med men jobbar som Skadetekniker på BMW i Malmö och är utbildad plåtslagare.

Så jag har iallfall grunden i mig.

Så det var lite om mig och hoppas att jag får möta er på trevlig träffar längre fram och få hjälp av er som kan och vill här på forumet.

MVH Christoffer

Link to comment
Share on other sites

Tack så mycket.

Som sagt känns skönt att kunna ta det första steg till sin dröm.

Hoppas att jag kan hjälpa någon precis som jag hoppas att jag kan få hjälp :)

Bilder och information om vad det kan tänkas bli kommer så fort det kommer upp någon bil som passar in på mina kriterier :)

Än en gång tack för välkomnandet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...