Jump to content

Import av delar/bil


Hammar

Recommended Posts

Hej

Har läst runt lite och pratat med några av minna vänner.

De har hört talas om en kille som heter Jaan Mae, som importerar bilar och flertal delar till bilar.

Undrar om ni har hört tallas om den här mannen och om man kan lite på honom eller ej.

Tack

Link to comment
Share on other sites

Har köpt 2 st objekt och det va inte mycket som stämde.....

finns en kille till på forumet som renoverar en 67cab och har köpt den från honom, han har nog inte några goda erfarenheter av han i heller.

mycket snack men bara skit säljer han,,,

Link to comment
Share on other sites

jag vet att jag har många frågor kanske många duma.

men var det kvalitén på bilen som inte stämde eller var det att bilen som man köpte hade fel motor eller hur var det.

Anledningen till alla frågor är för han har ett objekt som är av intresse och har tittat på bilderna och fint även en film på hur den ser ut där de vad jag tycker går över den grundligt osv.

Vad jag kan säga om bilderna och om filmen så tycker jag kvalitén värkar bra, absolut så får man ju vad man betalar för.

Men vill inte bli lurad så jag betalar honom och inte får bilen ?

Tack för alla svaren!

Link to comment
Share on other sites

Jag kan inte garantera att du får bilen, men det jag fick till mina vart bara skräp.

Jag ordna frakten själv, vet ej hur du fixar det eller det ingår kanske,,

säger bara, tro bara på hälften av vad han säger, det är skrotbilar från en skrot han säljer.

Han har en helt annan uppfattning om bilars skick än vi har här hemma.

med min erfarenhet hadde jag ej handlat av han,

Lycka till om du ändå handlar av han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

vad ni än gör köp ej av JAAN MAE finns Clearwater Florida , är en ren bilskojare / bedragare lovar guld o gröna skogar skickar skräp om han ens skickar det sen hotar han kunden på olika sett o kräver hyra o extra frakt på det han inte skickar med bilen som han lovar sen blockar han kunderna på fb när dom blir för jobbiga enligt honom

mvh mikael

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Hej...

Jag vet inte vad han har sagt till dig om skicket på bilen.

Men jag fick möjlighet att köpa denna pga vissa problem som hade uppkommit.

Och de bilderna jag fick på bilen, såg man att skicket på bilen var riktigt riktigt dåligt.

så tycker ju att du har en egen skyldighet att titta på bilderna och göra en värdering på vad som räknas som bra eller dåligt.

post-7254-144839226079_thumb.jpg så det kan man ju inte lägga på Janne.

Link to comment
Share on other sites

absulut men man ska även ta i beaktning att han rekomenderade att laga den samt lacka den för 3000dollar då han ansåg att den var för bra för o skrota

det var bara att byte skärm o laga lite i golvet sen var det bara ytrost visste inte att den var så dålig då hade jag tagit hem den som part-car som var tanken från början samt att fylla den med delar som han inte levererade med cabben men även denna va tom på delar

så han försökte selja den till dig när var det här har väntat på den i ca 1år han har sakt att den stått inlåst på en lackfirma till mig

sista bilden jag fick

post-4729-144839226122_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...