Gäst June 19, 2004 Report June 19, 2004 Jag var bara tvungen att lägga ut den här filmen på en 500Hk Suzuki Hayabusa Turbo GR2Det är den värsta motorcyckel jag sett iallafall! Ett par svenska grabbar som kallar sig "Ghostrider" kör som galningar genom STHLM.Att ta upp en motorcyckel på bakhjulet i över 300Km/h är bra magstarkt.Filmen är på 10Mb men klart sevärt!Kolla på den digitala hastighetsmäteren i slutet av filmen! http://www.mustangclubsweden.com/picts/Media/busa.wmv Citera
Lygdman cmc813 June 19, 2004 Report June 19, 2004 Kan bara säga att vissa är inte friska på en fläck Helt klart skit fränt, men idiotiskt bland trafik... Citera
Qenth June 21, 2004 Report June 21, 2004 Har också varit ung,vacker och odödlig. Men det här på filmen, var Hästlängder ( Mustanger) ifrån vad jag har åstad kommit. Vad gör man med en sådan grabb, om något händer, när oskyldiga familjer drabbas? Vist kan jag förstå kännslan och tjusningen, men kan det vara värt priset, när det drabbar andra? Hoppas det här försvinner, framöver.Qenth, 67a Musse rak sexa, snikmodell. Trygt och lungt, Glidare. Tjaaa. Citera
Stefan June 24, 2004 Report June 24, 2004 http://www.chatstat.com/VIPER2.wmv 28 mbFinns i alla fall jänkare som Japcrap:et inte hänger med...Kolla och njut!!! Citera
MrTurbo_1645 July 17, 2005 Report July 17, 2005 Ursäkta att jag jagar liv i en såhär gamal tråd!Men ämnet med bil vs mc är ständigt aktuellt. Det finns en turboladdad mc i dessa trakter med. En sådan måste vara det faligaste nöje som finns, men FAN vad ball! Lite besviken på Vipern vart jag allt, finns bilar som går bättre än så. Har själv jagat en 750cc mc (inte med Mustangen) jag torska på acc men hade högre toppfart så fick vara nöjd med komma ikapp i 250kmh+...Edit; Mustang vs Honda 600RR > www.saab4fun.com/turbomustangvs600RR.wmv Citera
Recommended Posts