Jump to content

Featured Replies

comment_7384

Hej Filip fick du igenom blinkersen bak ??? jag fick tillockmed byta det extra blinkersglaset 2 gr pga fel e märkning första stog E17 på det var visst för sidomarkering skallstå en liten 2a påsidan villket är bakåt intyg för plastank ????? ETT TIPS RING O PRATA MED VÄGVÄRKETS TEKNIKGRUPP EFTERSOM ALLA VERKAR GISSA PÅ DETTA FORUM.

comment_7409

Hej du,, ja, jag fick igenom blingersenbak utan att sätta på E-märkta glas..Hade bara ner blinkersen på backljuset!!

Jo nog ska alla ringa och kolla med bilprovningenstekniska avd,, men alla de regler följs inte av alla stationer runt om i landet,, därav alla olika svar!

• Author
comment_7426

Nej nej inte besiktningen VÄGVERKETS tekniska avdelning . Jag pratade med en man som heter STIG KARLSSON mkt trevlig o hjälpsam. Bilprovningen går efter vägverkets föreskrifter o lagar så det är bättre att ta dem direkt . Ha det ses vi i rättvik vecka 31 vi kommer åka vår riktiga bil då MERCURY 58 ta med far o mor HADET...

• 2 weeks later...