Coyote75 September 3, 2012 Report September 3, 2012 Hej,Lampan till reg. skylten i bak gick ur tiden och jag hade tänkt att byta den. Skruvarna/nitarna som håller insatsen var inga problem att få bort men insatsen sitter fast ändå. Den känns lite lös men hur jag än försöker få loss den, för att komma åt lampan, så vill den inte. Vill vara lite försiktig med skruvmejseln så att jag inte spräcker den genom att bända, så jag skickar en fråga här på forumet; Har någon här någon erfarenhet av att byta reg. plåts lampan? är det nått trix man kan behöva i bakhuvudet för att få ur insatsen efter att skruvarna är ur? Citera
Daniel Linde September 3, 2012 Report September 3, 2012 Jag bytte i våras.Skruvarna bort, sen bara dra nedåt.Så gjorde iaf jag.//Danne Citera
Coyote75 September 19, 2012 Author Report September 19, 2012 För att avsluta denna tråd så... Efter att ha tagit bort plast "skruvarna" som håller insatsen på plats så ska man vrida den motsols ett litet snäpp och sedan dra den nedåt. Då slipper man hålla på och peta med skruvmejslar och annat (som jag har läst i andra forum).Då går det så enkelt som det säkert är tänkt Citera
Recommended Posts