peckapecan September 4, 2012 Report September 4, 2012 Efter många krokiga vägar med både BMW och Supra, så hittade jag rätt till slut.På Fredag åker jag och hämtar min första musse och hoppas jag kan bli en bidragande resurs på detta eminenta forum.Tror jag lyckats hitta en riktigt fin GT -05.Peter heter jag och bor i Luleå. Citera
Per Berglund September 4, 2012 Report September 4, 2012 Välkommen!3st bra bilar! Förvänta dig inte samma fina ingenjörskonst i Mustangen bara! Lite av Flintstone i jämförelse men brutal. Citera
pools September 15, 2012 Report September 15, 2012 Hej Peter!Hoppas att det gick bra för dej! Jätteroligt att du äntligen har hittat rätt! Och vadtrevligt att du kan bidra till forumet.Ta kontakt med Kenneth Rosén som är Regionansvarig för Norrbotten. Det är en trevligkille som gärna vill prata med dej om att gå med i klubben. Dom har en jättetrevligsammanhållning i Luleå!Mvh.P-O Citera
Recommended Posts