fredrik.mickelsson September 9, 2012 Report September 9, 2012 Hur lite jag än vill så blir jag tvungen att ställa denna fråga.Amatörmässig som man är så rev jag isär min 9" bakaxel för ett tag sedan och skulle göra ihop montering idag och märkte att höger och vänster drivaxel inte är lika långe, men jag hade ju inte en tanke att titta vid isärtagning vilken som satt på vilken sida, så jag hoppas någon kan hjälpa mig med detta. Citera
1096 September 9, 2012 Report September 9, 2012 Testa! Ta den långa axeln och pröva från respektive sida.... den kommer bara gå in i botten på ett håll, korta sidan kommer bottna innan du får in den i sitt lagerläge i axelröret... ta det lugnt med axeltätningarna ute i ändarna bara... Citera
fredrik.mickelsson September 9, 2012 Author Report September 9, 2012 så om jag sätter in den långa axeln där den korta ska vara så kommer den inte att passa då om jag fattar rätt Citera
mhdin September 9, 2012 Report September 9, 2012 så om jag sätter in den långa axeln där den korta ska vara så kommer den inte att passa då om jag fattar rättJapp. Citera
Recommended Posts