vena March 23, 2013 Author Report March 23, 2013 Äntligen frisk från förkylningen, var en sån där manlig, nära döden förkylning ;-)Fick dratt fram bränsle till motorn idag samt monterat krängningshämmaren bak. Citera
turbo57 March 23, 2013 Report March 23, 2013 Skönt att du återhämtat dig från den svåra sjukdomen, nu kommer allt gå som en dans i fortsättningen, snyggt:clap: Citera
vena March 23, 2013 Author Report March 23, 2013 Hur ska man göra med gasen? ska man sätta ett stopp i golvet så man inte knäcker allt vid mer än fullgas? Citera
Anders Lindström March 23, 2013 Report March 23, 2013 Hur ska man göra med gasen? ska man sätta ett stopp i golvet så man inte knäcker allt vid mer än fullgas?Låter mycket förnuftigt med stopp EFTER/NÄR spjällen är 100 % öppna . Man vill ju gärna gasa meeer och då är det fullt naturligt att försöka trycka foten genom golvet . Böjda stag, avdragna virekopplingar m m är ju gott att slippa. Men en solid "stoppklack" kan man ju få utlopp för sin gasvilja å trycka på tills låret vibrerar utan att nått går sönder. Klokt tänkt av dig /Anders Citera
vena May 8, 2013 Author Report May 8, 2013 Hej, nu var det en stund sen jag uppdaterade. Bilen är provkörd och gick bra dock mycket oljud från Detroit lockern men det ska kanske vara så, någon som vet?Några bilder på nuvarande status. Citera
vena June 30, 2013 Author Report June 30, 2013 Hej Alla, så här blev den. nu ligger den till försäljning under köp och sälj.Tack för all hjälp jag fått under bygget. Återkommer med nya bilder på -67an som är på G. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.