Jump to content

Recommended Posts

Samtidigt som jag plockar ur motorn på mustangen, så plockar jag ur C4an. Först hade jag tänkt göra en full genomgång av den inklusive shift kit och hela köret. Men är det egentligen nödvändigt då den funkat bra och växlar som den ska?

Nån lådexpert som kan ge tips på vad som kan vara bra att kolla/göra samtidigt som jag har den liggandes på garagegolvet?

Borde kanske tillägga att motorn kommer att få lite mera power, men ändå vara snäll gatmotor.

Samtidigt som jag plockar ur motorn på mustangen, så plockar jag ur C4an. Först hade jag tänkt göra en full genomgång av den inklusive shift kit och hela köret. Men är det egentligen nödvändigt då den funkat bra och växlar som den ska?

Nån lådexpert som kan ge tips på vad som kan vara bra att kolla/göra samtidigt som jag har den liggandes på garagegolvet?

Borde kanske tillägga att motorn kommer att få lite mera power, men ändå vara snäll gatmotor.

En renoverings sats med alla packningar och lameller. Sen en uppsättning nya bussningar i lådan. En grundlig rengöring av både ventilhus och resterande låda.

Mvh peter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...