Dr_Olsson October 18, 2012 Report October 18, 2012 Jag funderar på att sänka Foxen en bit. Men de är ju lite svårt att få tag på saker till dom här bilarna i sverige. Jag har hört att jag kan ta en fjädersats från en SN-95:a.Är de någon som vet? Eller finns de någon som jag inte hittat som kanske säljer sänksatser? Citera
deliq cmc 1722 October 18, 2012 Report October 18, 2012 I Grufmanbil's katalog finns det lite prylar till foxar. Sällan lagervaror, men leveranstiderna är ändå rätt korta.http://grufmanbil.se/webshop/mektips/katalog_2012_web.pdfSänkfjädrar och dämpare finns på sidan 83 Citera
sickan August 17, 2013 Report August 17, 2013 Hej jag stoppade på fjädrar från en 94 på min 92 och det funkade fint Citera
andreasgustavsson August 27, 2013 Report August 27, 2013 Hejsan!Jag har sänkningsfjädrar som ligger, enligt uppgift skall inte dessa vara gamla, de är i bra kondition. Lägg ett bud! =) Citera
Recommended Posts