Fransson October 24, 2012 Report Share October 24, 2012 Hej, planerar åka till Miami i januari. Finns det ngn som har tips på ngn bra firma i området som har reservdelar till classic mustang?Finns ju ingen anledning att släpa hem en massa kläder, bättre att fylla resväskan med godis.MVHLennart Fransson Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Berglund October 24, 2012 Report Share October 24, 2012 (redigerad) Egentligen är det ingen större ide att leta efter en firma....Det kryllar av massa små firmorKan garantera dig att det du söker inte finns i lager.Det är bättre du beställer av någon av de större firmorna tex NPD som ligger högre upp i Florida.Sen levererar dom prylarna dit du tänker bo om det är hotel eller annat.Jag har själv märkt att det är numera ALLTID delar som är "backorders"De flesta jobbar som exempelvis Mekonomen att det kommer dagen efter till försäljningsstället. NPD har ju mest prylar i lager men det är ju minst 5timmar körtid dit så ingen ide åka dit heller.När jag var i Forth Lauderdale så gick jag in på en vanlig Ford firma och beställde delar och fick dagen efter.Gäller mest slitdelar men det är knappt värt släpa på.Pröva det om du har lust Ändrade %s av %s (%s) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ducati October 29, 2012 Report Share October 29, 2012 NPD ligger i Ocala, bra långt från Miami, men ganska nära Orlando. Om det är standardgrejer du ska ha kolla på NAPA, det är ungefär som Mekonomen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts