bulan October 27, 2012 Report October 27, 2012 T=Röd exteriör32=Såldes i Cleveland30A=Tillverkades 30:e jan 1970. Chefen för monteringen denna dag hette Bert D Rogers och vädret var ganska dårligt denna dag, regn och +3 grader så vi får hoppas att de inte rullande ut bilen samma dag för det kan ju vara en grogrund till rost i framtiden.Mvh. MatsCMC 2089 Citera
Pär Alverland October 28, 2012 Author Report October 28, 2012 Otroligt, +3 och regn, snart får man veta vad Bert D Rogers hade i matlådan! Citera
PAL October 28, 2012 Report October 28, 2012 Jag kör med en dold modern stereo som har blåtand och fjärr. Blåtanden gör det enkel att köra Spotify, eller lagrad musik, från telefonen och jag tycker det fungerar utmärkt. Fjärren var av IR-typ och eftersom radion sitter i bagaget så fick jag komplettera med en IR förlängare för att kunna hantera volym, källa, kanaler o s v. Mottagarögat sitter i konsolen fram och du får veta att det finns där för att hitta det Citera
mhdin October 28, 2012 Report October 28, 2012 Otroligt, +3 och regn, snart får man veta vad Bert D Rogers hade i matlådan!Pannkakor! Citera
pools October 28, 2012 Report October 28, 2012 Jag kör med en dold modern stereo som har blåtand och fjärr. Blåtanden gör det enkel att köra Spotify, eller lagrad musik, från telefonen och jag tycker det fungerar utmärkt. Fjärren var av IR-typ och eftersom radion sitter i bagaget så fick jag komplettera med en IR förlängare för att kunna hantera volym, källa, kanaler o s v. Mottagarögat sitter i konsolen fram och du får veta att det finns där för att hitta detUngefär detsamma. Många blir impade när man drar igång den gamla radion,tar fram fjärren och bestämmer vad som ska lyssnas på. "Vaf, har du fjärr tillden gamla radion?" "Jäpp, lite ombyggd bara!" Med en IR-förlängare funkar detskitbra. (till stereon i handskfacket då) Ska ta lite bilder. Återkommer om det.Mvh.P-O Citera
Pär Alverland December 10, 2012 Author Report December 10, 2012 Var Good Year orginal reservhjul på en -70:a ? Citera
JohnRB December 10, 2012 Report December 10, 2012 Var Good Year orginal reservhjul på en -70:a ?Ja, men det står vel lite mer på det? Storlek og en datumkod!MvhJohnB Citera
Recommended Posts