Jump to content

Recommended Posts

T=Röd exteriör

32=Såldes i Cleveland

30A=Tillverkades 30:e jan 1970. Chefen för monteringen denna dag hette Bert D Rogers och vädret var ganska dårligt denna dag, regn och +3 grader så vi får hoppas att de inte rullande ut bilen samma dag för det kan ju vara en grogrund till rost i framtiden.:D

Mvh. Mats

CMC 2089

Jag kör med en dold modern stereo som har blåtand och fjärr. Blåtanden gör det enkel att köra Spotify, eller lagrad musik, från telefonen och jag tycker det fungerar utmärkt. Fjärren var av IR-typ och eftersom radion sitter i bagaget så fick jag komplettera med en IR förlängare för att kunna hantera volym, källa, kanaler o s v. Mottagarögat sitter i konsolen fram och du får veta att det finns där för att hitta det

Jag kör med en dold modern stereo som har blåtand och fjärr. Blåtanden gör det enkel att köra Spotify, eller lagrad musik, från telefonen och jag tycker det fungerar utmärkt. Fjärren var av IR-typ och eftersom radion sitter i bagaget så fick jag komplettera med en IR förlängare för att kunna hantera volym, källa, kanaler o s v. Mottagarögat sitter i konsolen fram och du får veta att det finns där för att hitta det

Ungefär detsamma. Många blir impade när man drar igång den gamla radion,

tar fram fjärren och bestämmer vad som ska lyssnas på. "Vaf, har du fjärr till

den gamla radion?" "Jäpp, lite ombyggd bara!" Med en IR-förlängare funkar det

skitbra. (till stereon i handskfacket då) Ska ta lite bilder. Återkommer om det.

Mvh.

P-O

• 1 month later...