Anders Ante Andersson October 28, 2012 Report October 28, 2012 Hej på Er allihopa.Håller på att leta efter mustang Gt eller saleen cab f.o.m 2005 -Bor utanför löddeköpinge med fru och barn. Frugan och jag kör annars harley, men vill även testa på attköra muskelbil. Min nuvarande bil är en atos som sakkar vid motvind och uppförsbacke, så de lär ju bli en stor skillnad.Så nu ska jag surfa runt på forumet och se om jag kan få lite tips och råd. Är inte så lätt att välja mellan Gt och saleen. Och saleen är där ju många frågetecken kring äkta eller ej.Drog precis ut carfax på en och där stod bara ford mustang, inget annat om kompressor eller saleen m.m.Nä nu ska jag inte tråka ut Er mera. Ha de nu så bra så hörs vi säkert igen.Med vänliga hälsningarAnte. Citera
evert cmc1622 November 12, 2012 Report November 12, 2012 På titeln i Usa står det bara Ford Mustang! Samma sak i Sverige ifrån transportstyrelsen Reg-beviset står Ford Mustang GT. Saleen bilarna är numrerade , med en identitetsbricka i motorummet. Har själv en Saleen 2005 Sonic Blue Cab. Citera
Anders Ante Andersson November 13, 2012 Author Report November 13, 2012 På titeln i Usa står det bara Ford Mustang! Samma sak i Sverige ifrån transportstyrelsen Reg-beviset står Ford Mustang GT. Saleen bilarna är numrerade , med en identitetsbricka i motorummet. Har själv en Saleen 2005 Sonic Blue Cab.Tackar för informationen. Citera
Recommended Posts