råbyhill January 12, 2013 Report January 12, 2013 Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !Någon som känner till den Reg nr är bsk 558 tack på förhand! Citera
Gtttggg January 13, 2013 Report January 13, 2013 Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !Någon som känner till den Reg nr är bsk 558 tack på förhand!Kolla upp bilen via Carfax innan du åker. Citera
råbyhill January 13, 2013 Author Report January 13, 2013 Hej ja tyvärr ringde säljaren o berättade att bilen blev såld i morse!Lite konstigt tycker jag för när jag pratade med honom igår kväll kunde han inte visa bilen först till helgen!Han sa att någon kommit imorse o betalat bilen till hans sambo utan o tittat på den själv var han inte hemma Kan ju vara nån som känner till han eller bilen.. men det låter lite konstigt i mina öron! Citera
BUSET January 13, 2013 Report January 13, 2013 var bor du? är råbyhill en ort så vet jag inte om det inte är i norrland så kolla på min kärra vetja Citera
råbyhill January 15, 2013 Author Report January 15, 2013 Ne råbyhill är inte en ort bor i råby blivit ett smeknamn på gatan men det ligger i nord östra skåne på gränsen till blekinge:DDin bil är klockren misstänker att den tingar ett högre pris en den jag siktade på vart ligger prisbilden:confused: Citera
BUSET January 16, 2013 Report January 16, 2013 maila mig så kan du få bilder m.mprata kan vi alltid bocarlsson1@telia.com Citera
Recommended Posts