Jump to content

Recommended Posts

Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !

Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !

Någon som känner till den :confused:

Reg nr är bsk 558 tack på förhand!

Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !

Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !

Någon som känner till den :confused:

Reg nr är bsk 558 tack på förhand!

Kolla upp bilen via Carfax innan du åker.

Hej ja tyvärr ringde säljaren o berättade att bilen blev såld i morse!

Lite konstigt tycker jag för när jag pratade med honom igår kväll kunde han inte visa bilen först till helgen!

Han sa att någon kommit imorse o betalat bilen till hans sambo utan o tittat på den själv var han inte hemma :confused:

Kan ju vara nån som känner till han eller bilen.. men det låter lite konstigt i mina öron!

Ne råbyhill är inte en ort bor i råby blivit ett smeknamn på gatan men det ligger i nord östra skåne på gränsen till blekinge:D

Din bil är klockren misstänker att den tingar ett högre pris en den jag siktade på vart ligger prisbilden:confused: