Jump to content

Mustang 2006 någon som har info?


Recommended Posts

Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !

Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !

Någon som känner till den :confused:

Reg nr är bsk 558 tack på förhand!

Link to comment
Share on other sites

Hej varit sugen på en mustang nyare modell ett bra tag nu varit o tittat på några bilar utan att det blivit nån !

Så till min fråga kom ut en till salu idag på blocket i närheten där jag bor tänkte åka o titta på den priset är rätt känns det som !

Någon som känner till den :confused:

Reg nr är bsk 558 tack på förhand!

Kolla upp bilen via Carfax innan du åker.

Link to comment
Share on other sites

Hej ja tyvärr ringde säljaren o berättade att bilen blev såld i morse!

Lite konstigt tycker jag för när jag pratade med honom igår kväll kunde han inte visa bilen först till helgen!

Han sa att någon kommit imorse o betalat bilen till hans sambo utan o tittat på den själv var han inte hemma :confused:

Kan ju vara nån som känner till han eller bilen.. men det låter lite konstigt i mina öron!

Link to comment
Share on other sites

Ne råbyhill är inte en ort bor i råby blivit ett smeknamn på gatan men det ligger i nord östra skåne på gränsen till blekinge:D

Din bil är klockren misstänker att den tingar ett högre pris en den jag siktade på vart ligger prisbilden:confused:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...