KenHT68 Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Hej alla !!!Har sett att plåtarna som stötdämparna är fästade vid i överkant under huven är bultade längs med innerskämarna, stämmer det, eller är dom svetsade också ? Bilen är en 68 HT. Är bara nyfiken MVH KenHT68 (Längtar till sommaren, hatar vintern) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjope45 Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 De två raderna med bultskallar du ser på var sida om stötdmpartornen håller skyddsplåtarna ute i hjulhuset. De är (normalt) inte svetsade.//Björn(Vintern är härlig.... Då har man ju mer tid att skruva...hahaha)Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KenHT68 Posted January 19, 2013 Author Report Share Posted January 19, 2013 Ok då fattar jag, tack för svaret . Du har tydligen varmgarage din lyckost, jag får ligga i minus 6 o meka Mvh KenHT68 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjope45 Posted January 19, 2013 Report Share Posted January 19, 2013 Ja egentligen är det kallgarage men efter att ha fått en beggad luftvärmepump av en elektrikerkompis och lite extraisolering, så håller jag lätt +15 när det är -15 ute. //BjörnSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts