evert cmc1622 January 20, 2013 Report January 20, 2013 En liten video på våran Saleen ifrån sommaren 2012!! Man längtar snart att ta ut den!!http://youtu.be/DZtmGS0bmBc Citera
BUSET January 23, 2013 Report January 23, 2013 ja det är ju ständigt drägel varenda gång man ser den.... Citera
Claes CMC 1489 January 24, 2013 Report January 24, 2013 Gillar färgen, min är Vista Blue, du har inte funderat på att lacka backspeglarna?Gjort det på min, ser mycket bättre ut tycker jag.Startade upp o varmkörde igår....... är det inte vår snart? Citera
steff February 19, 2013 Report February 19, 2013 Snygg video snygg bil Evert du bor väl i skåne då kan väl du köra om max 2 månader jag bor i borås får nog vänta 3 ha de gott våren kommer snart / steff Citera
evert cmc1622 February 20, 2013 Author Report February 20, 2013 Snöar än här på Österlen än!! Vet inte när det skall sluta ? Visst längtar man o ta runda med Mussen!!Evert Citera
BUSET February 21, 2013 Report February 21, 2013 idag kom solen till malmö (hade glömt hur den såg ut)det är såpass torrt att man kunde kört ut mussen på parkeringen och låtit den andas litefår se hur jag gör ikväll...det är ju salt precis överallt också Citera
evert cmc1622 February 21, 2013 Author Report February 21, 2013 Jag jobbar själv i Malmö på Triangeln ombyggnaden av det gamla köpcentrat. Snö här hemma när man kommer till Malmö ingen snö alls.Men det skulle bli varmare nästa vecka enligt Metro. Citera
BUSET February 22, 2013 Report February 22, 2013 ja det var ju fan vad det ser ut där bortaär det metron som ska ha stor station där eller? förmodar att all struktur kring detta också måste ändras på..det var ju inte så vackert innan heller med parkeringen bakom köpcentrat så detta bli väl bra sen måste väl arkeologerna rotat ett bra tag också med tanke på kyrkan i närheten osv Citera
Recommended Posts