1096 February 1, 2013 Report February 1, 2013 Kika här!http://www.speedhunters.com/2013/01/rollin-in-my-5-0-the-fox-redefined/Mvh, Citera
Anders Lindström February 1, 2013 Report February 1, 2013 Vilken bil! Å vilken otrolig lack! Tummen upp .... inser nu att jag inte kvalificerar mig på denna tråd.... jag tycker ju INTE att foxar är tråkiga Trevlig länk John Citera
1096 February 1, 2013 Author Report February 1, 2013 Så hård...Kan ju erkänna att det var mycket dregel när man såg denna första gången på skärmen... läste byggtråd osv.... Kändes som egna Foxen gnäggade lite ilsket så fort man tog i vinkelslipen ute i garaget sen... Liten film med... Citera
Lars Oscarsson cmc383 February 1, 2013 Report February 1, 2013 Häftigt.som gammal FOX ägare kan jag aldrig tycka en FOX Musse är tråkig, häftig sak frånen svunnen tid. Citera
storhamn March 4, 2013 Report March 4, 2013 vilket jobb som lagts ner på den där.....jag gillar dom modellerna bättre än dom nya som ser ut som uppsvällda panik byggen? Citera
Recommended Posts