Jump to content

Har köpt mej en -02 som jag tycker om


Recommended Posts

Jag har redan registrerat mej med mitt namn Lars Adsjö men har försvunnit och det går inte att logga in eller få ett nytt lösen. Det Verkar vara ett knepigt forum det här till och med dåligt.. Tur att det inte är för forumet man är här.

Link to comment
Share on other sites

Hej Lars,

Först välkommen hit och till klubben.

Jag kan se att du har registrerat dig i klubben, och att du betalt din medlemsavgift.

Ditt medlemskap i klubben har inget med forumet att göra.

Man registrerar ett separat konto för forumet, vilket är gratis.

Forumets mjukvara som vi använder används utav flera tusentals forum/hemsidor runt om i hela världen.

Så du får gärna specificera vad som är så dåligt med det.

// Daniel

Link to comment
Share on other sites

Jo jag har registrerat mej med mitt namn Lars Adsjö sen kom jag inte ihåg lösenordet och gick det inte att få ett nytt lösenord för e post inte kändes igen. Och det gick inte att omregistrera sig för då sas det att det var upptaget eller nått liknande.. Och när man skulle göra registreringen så fick man göra om det så många gånger att man nästan lessnade.. Vad man än skrev så blev det nått fel . så till slut när jag hade lyckats så hade jag så knepiga inloggnings uppgifter att jag hade glömt dom innan jag hade ändrat dom... Annars så är jag glad Med vänlig hälsning Lars Adsjö

Link to comment
Share on other sites

Joo jag håller med.. Nu när jag helt ny med mustang så vill man ju suga i sig så mycket info som möjligt:)

Grattis till bilen, Lars och välkommen till forumet! Har du någon bild att publicera uppskattas det alltid (din sk "avatar bild" ser riktigt bra ut meeen en större bild skulle hjälpa mina ögon ;) )

Link to comment
Share on other sites

[ATTACH=CONFIG]24454[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]24455[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]24456[/ATTACH]

Mycket fin bil och grattis till den. :) Har du möjligen insugsrör av svart plast för kylvätskan? Det ser du lätt på termostathuset om den är svart plast eller aluminium. Om den är svart, gör inga full gas för då spricker plasten, kylarvätskan rinner ut och du får ringa efter en bärgare. Byt i så fall insugsrör.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gäst
Svara i denna tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...